Support

Ervaart u een storing, of heeft u hulp nodig? Neem dan contact met ons op. Op werkdagen zijn wij voor alle vragen bereikbaar via onderstaand kantoornummer.  Mailen mag natuurlijk ook. Wij beantwoorden uw vraag altijd binnen één werkdag en storingen verhelpen we het liefst direct. De ervaring leert dat een mail naar helpdesk@scalasolutions.nl de snelste manier is.

Hulp op afstand

Start support software

 

Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, zullen onze supportcollega’s soms mee willen kijken op uw pc of laptop. Hiervoor gebruiken wij Teamviewer. Klik hierboven op de link, om de software te installeren, wanneer we u hiernaar vragen.

Geen storingen bekend

DDOS attack

Het datacentrum ervaart een aanvalsgolf en de technici zijn aan de gang.

Telefonisch onbereikbaar

Door een storing bij de provider, is onze servicedesk telefonisch onbereikbaar. Meld svp zoveel mogelijk via e-mail en hou deze site in de gaten.

Landelijke storing connectiviteit

AMS-IX veroorzaakt grote storing op meerdere landelijke providers

Update 11:35
Storing is voorbij

[Verholpen] Storing mailserver datacentrum

Momenteel ervaren we een storing op onze mailserver. Er wordt aan gewerkt. Volgende update is om 17.15 uur
 

Update 17:11
We hebben een kleine aanpassing gedaan waardoor het weer werkt.
 

[Opgelost] Telefooncentrale tijdelijk niet bereikbaar

Vanwege een verstoring bij de leverancier zijn er meldingen dat de telefooncentrale niet goed bereikbaar is.

Update 16:10 - De storing is verholpen en alles is weer bereikbaar.