Onsite & Remote Beheer

 

Onsite Beheer

Onderhoud op servers en PC's kan op meerdere manieren. Onsite betekent, dat een engineer van Scala Solutions bij u op locatie adhoc vragen oplost en structureel de server controleert op foutmeldingen, vollopende partities en voorziet van de benodigde updates. Onsite beheer geeft u het voordeel om directe sturing te krijgen in uw koers waarbij de ICT de juiste ondersteuning blijft bieden. Ondanks het preventieve onderhoud, zullen er altijd incidenten blijven bestaan. Scala Solutions zal dan altijd zo snel mogelijk reageren in geval van een incident. Mocht uw organisatie een gegarandeerde reactietijd vereisen, dan biedt Scala Solutions responscontracten aan van 4 of 8 uur en eventueel 24/7 diensten.

 

Remote Beheer

Bij remote beheer monitoren we uw servers vanuit ons kantoor. Uw apparatuur geeft de meldingen aan ons door en wij anticiperen daarop. Hiervoor gelden maandelijkse tarieven. Neem voor de mogelijkheden en alle ins en outs contact met ons kantoor op. Wij bekijken graag waaraan uw organisatie behoefte heeft.

logo act

Klant login

» Support Software

Helpdesk

Onze helpdesk is dagelijks bemand en bereikbaar op het volgende nummer en e-mailadres:

035-5235035


helpdesk@scalasolutions.nl