ICT Diensten

Onderhoud is essentieel voor een betrouwbaar netwerk. Het periodiek controleren van back-up, capaciteit en beveiliging zorgt voor zekerheid. Regelmatigheid in systeem- en beveilingsupdates zorgen dat u veilig kunt werken. Naast reguliere onderhoudswerkzaamheden kunnen ook opkomende storingen in een vroeg stadium herkend en verholpen worden.

Scala Solutions voert periodiek preventief onderhoud uit. Dit garandeert u een stabiel systeem en/of netwerk. Het systeembeheer kunt u met een gerust hart volledig of gedeeltelijk aan ons uitbesteden. Hiervoor hebben wij alle expertise in huis.

Beheer en onderhoud kan incidenteel, periodiek of via een service-contract op maat georganiseerd worden. Hiermee waarborgt u zekerheid en continuïteit en betaalt u alleen voor het serviceniveau dat uw organisatie nodig heeft.

De meeste beheerstaken kunnen zowel op afstand uitgevoerd worden (remote beheer) als op uw locatie (onsite beheer). Het remote beheer zorgt voor een kortere reactietijd en ook lagere kosten.

Scala Solutions zal altijd zo snel mogelijk reageren in geval van een incident. Mocht uw organisatie een gegarandeerde reactietijd vereisen, dan biedt Scala Solutions responscontracten aan van 4 of 8 uur en eventueel 24/7 diensten.

logo act

Klant login

» Support Software

Helpdesk

Onze helpdesk is dagelijks bemand en bereikbaar op het volgende nummer en e-mailadres:

035-5235035


helpdesk@scalasolutions.nl